Magyar English Deutsch
 
 
Velünk egyszerűen és gyorsan megtalálhatja, hogy milyen pályázati forrásokra jogosult!
 
Hogyan működik ez?
1
Adatok bekérése (csak két percet vesz igénybe)
2
Kapott információk elemzése és a megfelelő pályázat kiválasztása
3
Kapcsolatfelvétel
4
Pályázat elkészítése
5
Támogatás utalása
Találja meg most, milyen pályázatra jogosult, csak két percet vesz igénybe!
Kezdje itt

1. Mikor alakult a cég?

Miután heteket töltöttem frusztrálva, hogy találjak a cégünknek megfelelő pályázati lehetőséget, az Asesor Consulting Kft 2 perces Pályázati előminősítő tesztje segítségével nagyon rövid időn belül képbe kerültem a nekünk alkalmas pályázati lehetőségről. Köszönöm!
Rólunk
Tisztelt Pályázó!

Küldetésünk, hogy Ön a legegyszerűbb módon jusson pályázati forráshoz a lehető legnagyobb biztonsággal!
Kis vagy közepes vállalkozás az Ön cége? Európai uniós forrásokat keres új gépek, felszerelések beszerzéséhez, ingatlan vásárláshoz, telephely kialakításhoz, munkatársai képzéséhez, vagy képzési szolgáltatások nyújtásához?
Szeretnék Önnek bemutatni egy komplikációmentes megoldást az EU-s források megszerzésére, az átlagosnál kevesebb időráfordítással, kisebb izgalmakkal, nagyobb biztonsággal, amit joggal vár el a pályázati tanácsadással foglalkozó szolgáltatótól.

Fábián-Seremetyev Márk vagyok, az Asesor Consulting Kft tulajdonosa és ügyvezetője. Pályázatok kidolgozásában, benyújtásában, a pályázati folyamatok gondozásában nyújtunk egyedülálló szolgáltatást. Számtalan problémától védjük meg vállalkozó klienseinket, amellyel az EU-s források megszerzése során szembesülnek.

Az elmúlt kilenc évben több mint száz pályázat sikeres lebonyolításában működtem közre személyesen, és ezekben az években a velem együtt dolgozó mérnökök, jogászok és nemzetközi gazdasági szakértők csapatával minden elképzelhető szituációt megtapasztaltunk. Gyakran megdöbbentett az az eljárás, ahogy a egyes pályázati tanácsadó cégek hibát hibára halmoztak, ami ahhoz vezetett, hogy a pályázók végül elestek az EU-s forrásoktól. Sajnos az is sokszor előfordul, hogy akkor keresnek fel bennünket, amikor már túl vannak egy-egy sikertelen kísérleten, mert elbuktak esetleg olyan technikai apróságokon, mint a hiánypótlás határidejének elmulasztása, ami minden esetben a pályázati tanácsadó felelőtlen vagy nem megfelelő szakmai hozzáállására vezethető vissza.

Tapasztalataimat alátámasztja a közelmúltban az EU támogatást nyert üzletemberek körében lefolytatott vizsgálat is, mely megerősítette, hogy több területen néztek szembe kihívásokkal és nehézségekkel a pályázati folyamat során.
Arra jöttem rá, hogy ezek problémák hét fő okra vezethetők vissza. Szeretném megismertetni Önnel azt a három fő jellemző nehézséget s annak érdekében, hogy Ön elkerülhesse ezeket kidolgoztam egy ingyenes útmutatót: „A 7 legfontosabb kérdés, amelyre feltétlenül tudnom kell a választ, mielőtt bármilyen pályázati tanácsadó céggel együttműködök” címmel Ez a kis kalauz megmutatja Önnek, hogyan juthat rövidebb idő alatt, kevesebb izgalom árán biztosan EU-s forrásokhoz. 

A három tipikus nehézség, amivel a KKV szektorból érkező pályázók szembesültek a pályázati támogatás elnyeréséig a következőek voltak:

  1. A folyamat túl hosszú: gyakran számolatlanul teltek a napok papírmunkával, mely nemegyszer teljesen felesleges, miközben azonban a megfelelő dokumentumok még hiányoznak.
  2. Túl sok hiába való szóváltás: a tanácsadók legtöbbször nélkülözik a lépésről lépésre felépített szisztémát, amely biztosíthatná, hogy a szükséges időben minden dokumentum megfelelően előkészítve rendelkezésre álljon, hogy a pályázat beadása zökkenőmentesen megtörténjen.
  3. Nincs biztos siker: A legtöbb pályázati tanácsadó nem rendelkezik azzal a tapasztalttal, ami megvédené a pályázókat fölösleges és hiába való köröktől. Ha a pályázatnak nincs minden szükséges eleme megfelelően előkészítve, az elutasítás szinte borítékolható. Az ingyenes útmutató, amit megküldök Önnek, azokat a kérdéseket tartalmazza, amelyeket meg kell kérdeznie tanácsadójától, ha Ön biztos akar lenni pályázata sikerében.


Ne kezdjen pályázni, mielőtt nem olvasta „A 7 legfontosabb kérdés, amelyre feltétlenül tudnom kell a választ, mielőtt egy pályázati tanácsadó céggel együttműködök”! c. útmutatót.

Kinek a felelőssége ezeket a hibákat elkerülni? Én azt gondolom, hogy a pályázati tanácsadóké! Mi az Asesor Consulting Kft-nél tudjuk, hogy pályázni egy fontos és jelentős lépés az Ön cége életében. Azzal is tisztában vagyunk, hogy közben vinniük kell az üzletet és nem kell feltétlenül tisztában lenniük azokkal a fogásokkal, amelyek a pályázati folyamat buktatóinak elkerülését segítik, hiszen ez nem is az Önök feladata. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy Ön megoldjon minden felmerülő problémát, elkerülhesse a fölösleges levelezgetéseket, magyarázkodásokat, megszerezze az Önt megillető támogatásokat.

Kidolgoztunk egy 5 lépésből álló eljárást, amelynek során képet kapunk, mely pályázati konstrukciók felelnek meg az Ön igényeinek. A lehetőségeket napi szinten figyeljük, és az első adandó alkalommal elküldjük az Ön pályázatát, amint egy Önnek megfelelő lehetőség megnyílik.

Ügyfeleink pályázatát a legnagyobb gondossággal kezeljük, követjük. Nálunk sohasem fordulhat elő, hogy Ön azért csúszik le egy forrásról, mert figyelmen kívül hagyják a hiánypótlásra megadott 15 napos határidőt! Felelősnek érzem magam a pályázók informálásáért, ezért írtam „A 7 legfontosabb kérdés, amelyre feltétlenül tudnom kell a választ, mielőtt bármilyen pályázati tanácsadó céggel elkezdek együttműködni”! c. útmutatót.
Mielőtt felkér egy pályázati tanácsadót, feltétlen győződjön meg róla, hogy akit választana, mindenben megfelel azoknak a követelményeknek, melyeket Ön ebben az útmutatóból megismert. Amennyiben így jár el, a  pályázat eséllyel fog indulni és Ön nyugodt lehet, hogy a pályázatát megfelelően előkészítik és összeállítják, és a pályázati folyamat során Ön minden segítséget meg fog kapni, hogy időben és biztosan a pénzéhez juthasson.

Tisztelettel:

Fábián-Seremetyev Márk
ügyvezető

Ui.: Ha már megfordult az Ön fejében is, hogy pályázni akar, ez az ingyenes tájékoztató segít önnek a megfelelő kérdések feltevésében. Az útmutató letölthető innen.

 

Rólunk
Cégünk, az Asesor Consulting Kft. pályázati és közbeszerzési tanácsadások nyújtására alakult. Az igények bővülésével folyamatosan szélesítettük tanácsadói tevékenységünket az adott területen dolgozó nagy tapasztalatokkal rendelkező szakértők bevonásával. Tanácsadói szakterületeinkből az oldal jobb oldalán választhat, vagy megtalálja itt
Pályázati tanácsadás
Cégünk törekszik arra, hogy a projektek sikeres megvalósításában is aktívan részt vegyen.
Projekt management
Egy elképzelés megvalósításához számtalan szakterület összehangolt közös munkája szükséges.
Műszaki tanácsadás

Cégünk tudása legjavát kínálja a műszaki problémák megoldásához az alábbi szakterületeken: informatika, építőipari és építészeti szaktanácsadás, térinformatika és földmérés.

Közbeszerzés

Cégünk kész és képes bármely közbeszerzési eljárás maradéktalan lebonyolítására, vagy abban ajánlattételi oldalon közreműködésre.

Gazdasági tanácsadás
Cégünk vállalja az állami vagy részben állami szervezetekkel való kapcsolattartást, cégképviseletet.
Eu tagság
2004. május elsején Magyarország csatlakozott az Európai Unióhoz, s ezzel számtalan lehetőség nyílt meg...
 
Szolgáltatásaink
 
A 7 legfontosabb kérdés, amelyre feltétlenül tudnom kell a választ, mielőtt bármilyen pályázati tanácsadó céggel elkezdek együttműködni



Több mint 300 pályázatíró cég van a piacon, ezek között vannak jók és rosszak is. Ez az útmutató biztos segítséget nyújt ahhoz, hogy a legjobb szolgáltatást válassza és a céljainak megfelelő forráshoz jusson.